Atrakcyjne zdjęcia produktów – jak powinniśmy je komponować?

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Atrakcyjne zdjęcia produktów – jak powinniśmy je komponować?

Kupujemy przede wszystkim wzrokiem- estetyka, wygląd produktu i sposób jego przedstawienia bardzo często jest kluczowym czynnikiem decyzyjnym w trakcie podejmowania decyzji zakupowej. Niezależnie od tego, czy przymierzamy się do zakupu nowego mieszkania, sprzętu kuchennego czy odzieży aspekt wizualny to zdecydowanie najsilniejsza dźwignia w procesie sprzedaży.

Packshoty – fotografia produktów w technologii 360

fotografia produktowa w RzeszowieO zaletach zdjęć reklamowych możemy przekonać się chociażby w sytuacji ogłoszeń w Internecie. O wiele chętniej odwiedzimy podstronę, której miniaturka zawiera obraz przedstawiający interesujący nas przedmiot zakupu, np. w przypadku przeglądania ofert motoryzacyjnych czy na rynku nieruchomości. Profesjonalna fotografia produktowa w Rzeszowie jest natomiast rozwiązaniem skierowanym do przedsiębiorców, którzy myślą o rozwoju strategii e- commerce w swojej firmie. Sprzedaż produktów w Internecie w przeciwieństwie do sprzedaży bezpośredniej posiada ograniczoną ilość środków przekazu, do dyspozycji mamy przede wszystkim malowanie słowem i obrazem, dlatego profesjonalne zdjęcia prezentowanych ofert są tak ważne w procesie rozwoju sprzedaży. Jak w każdej gałęzi marketingu, tak również w fotografii produktowej wdrażane są coraz nowsze i ciekawsze rozwiązania, które pozwalają w maksymalny sposób oddać specyfikację konkretnych przedmiotów. Świetnym przykładem takich innowacji mogą być np. packshoty, czyli ruchome grafiki realizowane w technologii 360, dzięki czemu możemy np. obejrzeć fotel biurowy z dowolnej strony. Świetnym trikiem stosowanym w fotografii marketingowej jest także tworzenie spójnych, ciekawych kompozycji, w których poszczególne elementy planu zdjęciowego pełnią funkcję punktu odniesienia. Przykładowo chcąc kupić stół do jadalni na zdjęciu widzimy, ile krzeseł będziemy dostawić przed i po jego rozciągnięciu do maksymalnych możliwych rozmiarów. Przygotowanie realistycznych, ciekawych kadrów powinno być głównym wyznacznikiem każdej fotografii o charakterze marketingowym, niezależnie od tego, czy zdjęcia będziemy publikować na stronie sklepu internetowego czy w gazetce ofertowej lub folderze reklamowym.

Przygotowanie profesjonalnej sesji produktów sprzedażowych wiąże się z koniecznością nawiązania współpracy z doświadczonym fotografem, który pomoże nam skomponować przykuwające oko ujęcia. Atrakcyjne, estetyczne zdjęcie wiąże się jednak z koniecznością poświęcenia nakładów czasowych i często zastosowaniem dodatkowych rekwizytów, nie mniej jednak jest to świetna forma promocji.