Korzystamy z nowoczesnej medytacji online

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Korzystamy z nowoczesnej medytacji online

Współczesna kultura w znacznym stopniu skupia się na pracy i sukcesach zawodowych, z tego powodu nieustannie jesteśmy zajęci czy martwimy się o kolejne zadania do wykonania. W efekcie można odnieść wrażenie, iż wiele osób ściga się przez życie. Większość osób rzadko kiedy pozwala sobie na zwolnienie i doświadczanie codzienności ze znacznie większą świadomością czy wdzięcznością za drobiazgi z naszego życia. Niestety przez to często czujemy się przytłoczeni, przez co ciężko nam cokolwiek z tym zrobić i to zmienić.

Zalety medytacji mindfullness

medytacja mindfulness onlineWiele osób życie ze świadomością, że są zbyt zajęte i oderwane od samych siebie. Niestety zbyt duża częstotliwość okresów zgiełku w naszych życiach może przeszkadzać w prowadzeniu w pełni zbalansowanego trybu życia. Ocenia się, iż nawet 95% naszych zachowań jest automatycznych, przez co działamy jakby na autopilocie. Jest to spowodowane tym, iż w podstawie naszych nawyków leżą sieci neuronowe, które redukują bodźce sensoryczne do łatwych w obsłudze skrótów. Umożliwia to znacznie łatwiejsze funkcjonowanie w szybkim współczesnym świecie. Przeciwieństwem tych procesów jest uważność, która wymaga od nas zwolnienia oraz świadomości. Jest to znacznie bardziej stan kontroli, niż autopilota, a także celowe podejście do działań czy decyzji. Osiągnięcie takiego stanu wymaga jednak praktyki i zaangażowania. Im bardziej będziemy aktywować uważną część działania mózgu, tym silniejsza się ona stanie. Z tego powodu ważne jest tworzenie świadomych i celowych rytuałów, w miejsce bezmyślnych nawyków. Korzystnym wyborem będzie medytacja mindfulness online. Uznaje się, że uważności, czyli mindfulness są swoimi lustrzanymi odbiciami. Uważność powoduje wspieranie i wzbogacenie medytacji, natomiast medytacja powoduje poszerzenie zakresu uważności. Należy mieć świadomość, iż różnica jest bardzo subtelna, jednak ważna i może się przekładać na zakres zajęć prowadzonych przez osoby zajmujące się profesjonalnie uważnością oraz medytacją.

Warto mieć świadomość, że uważność to dostrzeganie myśli, zachowań, uczuć, a także otoczenia, a także zwracanie na nie uwagi. Można ją praktykować w dowolnym czasie, gdziekolwiek jesteśmy i cokolwiek robimy, wystarczy dowiedzieć się w jaki sposób robić to prawidłowo. Poprzez wprowadzanie samoobserwacji uważność może wkroczyć do naszego życia. Z czasem zdamy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy uważni, jednak mamy możliwość praktykowania jej. Warto więc dowiedzieć się jak najwięcej na ten temat i poznać praktyki specjalistów.