Mocne ciągniki od MAN

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Mocne ciągniki od MAN

Powodzenie firm transportowych i spedycyjnych zależało w dużej mierze od jakości i sprawności parków maszynowych, które musiały funkcjonować optymalnie, by wszystkie zadania firmy mogły być realizowane sprawnie. Poprzednie kierownictwo naszej firmy preferowało jednak samochody tanie i nieszczególnie pewne, dlatego też awarie były codziennością, podobnie jak przestoje i opóźnienia transportów. Nowe szefostwo kładło jednak nacisk na jakość i niezawodność podstawowych narzędzi firmy.

Ciągniki MAN w dobrym stanie technicznym

sprawne używane ciągniki siodłowe manStare samochody, które coraz częściej wymagały naprawy, a w wielu przypadkach wymiany na nowe i sprawne pojazdy były więc w pierwszej kolejności zastąpione. Nie mieliśmy jednak wystarczających środków na zakup całkowicie nowych pojazdów, dlatego stare ciągniki zastąpiły sprawne używane ciągniki siodłowe MAN, jedne z najlepszych w swojej klasie. Najwięcej samochodów pochodziło z serii ciągników o oznaczeniu HX, o zwiększonej mocy silnika, używanych pierwotnie przez wojsko. Miały one jednak na tyle wysokie osiągi i trwałość, iż bardzo szybko pojawiły się również w cywilnych firmach transportowych i mogły one służyć zarówno do transportu lokalnego, jak i do wykonywania kursów międzynarodowych. Przede wszystkim, jednak, ciągniki od MAN należały do najbardziej niezawodnych i bezawaryjnych pojazdów ciężarowych, a w razie jakichkolwiek problemów i awarii, dostępność części i łatwość napraw minimalizowało czas wyłączenia dowolnego samochodu z działania. Kierowcy wspominali również iż ciągniki z serii HX były bardzo wygodne, zarówno pod względem komfortu jak i kierowania pojazdem, posiadając wiele fabrycznych udogodnień, spośród których najczęściej wymieniana była przestronna, klimatyzowana kabina oraz bardzo szerokie szyby, zapewniające kierowcy doskonałe pole widzenia. Miały one również najwyższy możliwy uciąg, oraz możliwość transportu wielkogabarytowego ładunku, a doskonałe podzespoły, zwłaszcza amortyzacja, zapobiegały nadmiernemu zużyciu części.

Wszystkie ciągniki od MAN, również te które były pierwotnie przeznaczone dla formacji wojskowych, posiadały ten sam rodzaj siodła w standardzie europejskim, dzięki czemu nie wymagały żadnych modyfikacji, i mogły być od razu przeznaczone do odbywania regularnych kursów. MAN oferował dożywotnie gwarancje na nowe pojazdy, nie mające więcej niż dziesięć lat, dlatego też w razie potrzeby mogliśmy bez trudu serwisować nasze samochody u samego producenta, gdyż wszystkie ciągniki nadal spełniały warunki gwarancyjne, mimo bycia pojazdami używanymi.