Wyjazd szkolny do Kotliny Kłodzkiej

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Jestem pedagogiem z zamiłowania. Już dawno temu wiedziałam, że pójdę na studia pedagogiczne a później będę uczyć dzieci w szkole. Oprócz tego, ukończyłam studia z zakresu geografii i dzięki temu mam uprawnienia turystyczne. Mogę jeździć z dziećmi na różnego rodzaju wycieczki i dlatego też dzieci bardzo mnie lubią, ponieważ co roku razem z moją klasą udajemy się w różne ciekawe miejsca w Polsce. W tym roku postanowiłam dzieciaki zabrać do Kotliny Kłodzkiej.

Sama kiedyś nocowałam w Kotlinie Kłodzkiej

kotlina kłodzka noclegiByłam tam pierwszy raz, jak sama chodziłam do szkoły podstawowej. Pamiętam, że pojechaliśmy wtedy na cztery dni, aby móc zwiedzić wszelkie atrakcje Ziemi Kłodzkiej. Było to dawno temu zaraz po powodzi, jednak atrakcje turystyczne były tak duże, że zarówno ja jak i nauczyciele bardzo cieszyliśmy się z tego, że możemy spędzić tam trochę czasu. Jak wspomniałam, wycieczka szkolna trwała aż cztery dni. To dużo, jak na szóstą klasę szkoły podstawowej. Doskonale pamiętam Kotlina Kłodzka noclegi. Nocleg, w którym mieszkaliśmy był to malutki obiekt w Lewinie Kłodzkim, gdzie były bardzo duże pokoje przeznaczone dla turystów. Był całkiem skromny i nie posiadał ze sobą łazienek, ale mimo to, miło wspominam, ponieważ właściciele byli przez cały czas sympatyczni i zawsze chętnie służyli pomocą. Byłam w pokoju z kilkoma dziewczynami, z którymi się trzymałam. Niedaleko naszego noclegu znajdowała się stołówka, gdzie można było zjeść przepyszne jedzenie. Mieliśmy także bardzo blisko było do samego Kłodzka, który praktycznie zwiedzaliśmy codziennie. Najmilej jednakże wspominam wycieczkę, która prowadziła nas na sam szczyt Szczelińca Wielkiego. Były to Góry Stołowe – jedne z najpiękniejszych gór na świecie. To właśnie Góry Stołowe sprawiają, iż na ziemię Kłodzką przyjeżdża bardzo dużo turystów. Tyle ludzi jednym miejscu sprawia, że prowadzenie noclegu jest to jedna z najbardziej popularnych rodzajów działalności gospodarczej w tym rejonie. Nic dziwnego – jest tu tak pięknie!

W sezonie letnim oraz zimowym noclegi są przepełnione są turystami Na szczęście ja z moją klasą jedziemy na wycieczkę w czerwcu. W Kłodzku na pewno zwiedzać będziemy samo centrum miasta, a oprócz tego warto zwiedzić miejsca takie, jak uzdrowiska a także popularną na całym świecie Twierdzę Kłodzką – miejsce przerażające i fascynujące. W okolicy znajduje się pełno kościołów w tym Kaplica Czaszek. Będzie to dla nich nie lada atrakcja. Dodam, że cieszę się, iż powrócę do Kotliny Kłodzkiej. Tym razem jako nauczycielka.