Zamykane szafki dla pracowników

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Zamykane szafki dla pracowników

Otwieranie nowych obiektów zwykle oznaczało konieczność wyposażenia ich od podstaw, nawet jeśli były one wykupione od poprzedniego właściciela. Stan techniczny większości takich obiektów bowiem pozostawiał bardzo dużo do życzenia, i na ogół nie był zbyt atrakcyjny dla pracowników. Jednym z pierwszych elementów, jakie zwykle musiały być wymienione, były szafki ubraniowe dla pracowników, gdyż bardzo często poprzedni właściciele nie pozostawiali takowych, lub były one w opłakanym stanie.

Wygodne szafki na ubrania dla pracowników

szafki ubraniowe dla pracownikówNa wszystkich naszych obiektach był wprowadzony zakaz posiadania telefonów komórkowych, więc często były one przez pracowników zostawiane w szafkach właśnie, podobnie jak dokumenty i gotówka. Bezpieczeństwo takich przedmiotów było bardzo wysokim priorytetem, bo zaginięcie lub kradzież któregokolwiek z wyżej wymienionych w trakcie pracy mogło mieć bardzo nieprzyjemne konsekwencje dla firmy, a pracownicy czuli się o wiele lepiej, mając pewność iż do ich szafki nie miały dostępu osoby niepowołane. Porządne szafki ubraniowe dla pracowników były więc pierwszą rzeczą jaką wybieraliśmy do nowo otwartych obiektów, i zazwyczaj były one dość wysokiej jakości. Wszystkie szafki były wybierane przez nas głównie mając na uwadze wymagania pracowników, więc były bardzo pojemne, mogąc bez trudu pomieścić zimowe ubranie i wyposażenie robocze, a także wszystkie przedmioty osobiste i dokumenty, jakie pracownik chciał w owej szafce przechować. Zamki były zamykane na klucz, który posiadał wyłącznie pracownik, a jedyna kopia zapasowa znajdowała się w obiektowym sejfie, do którego miał dostęp wyłącznie dowódca ochrony, i owa kopia była wydawana tylko za pisemnym potwierdzeniem. Owe zamki zapobiegały jakimkolwiek siłowym próbom otwarcia szafki, a wszelkie takie próby natychmiast zwracały uwagę pracowników i ochrony, gdyż szafki były wykonane ze stosunkowo cienkiego metalu, i każda próba manipulacji była dość głośna.

Mimo iż nie posiadały wielu zabezpieczeń, szafki te były ogólnie uznane za wygodne i bezpieczne, więc pracownicy w większości byli z nich zadowoleni, zwłaszcza iż było owych szafek znacznie więcej niż pracowników, więc każdy mógł takową otrzymać na wyłączny użytek, bez konieczności dzielenia jej z pozostałymi pracownikami. Na dodatek, szafki te nie były wcale dużym wydatkiem. Standardowe egzemplarze posiadały zwykle miejsce dla dziesięciu pracowników, a zakup owych szafek w większych ilościach nie był wcale problemem, bo były one bardzo szeroko dostępne.