Jestem zachwycony serwisem Saeco w Warszawie

Jesteśmy biurem architektonicznym z wieloletnim doświadczeniem. Chętnie sporządzimy projekt dla Ciebie!

Jestem zachwycony serwisem Saeco w Warszawie

Czy można zachwycić się jakością usług i obsługi klienta w serwisie ekspresów do kawy? Chyba można, bo taki właśnie zachwyt poczułem ostatnio, gdy musiałem oddać do serwisu właśnie mój cudowny ekspres do kawy marki Saeco. Zacznę może od początku i wszystko dokładnie opiszę. Wszystko zaczęło się dwa tygodnie temu gdy mój ekspres zaczął wydawać różne dziwne dźwięki. Biorąc pod uwagę, że korzystam z niego codziennie kilka razy i nigdy nic podobnego nie słyszałem to od razu wzbudziło to we mnie obawy.

W warszawskim serwisie szybko zregenerowali mój ekspres

saeco profesjonalny serwis warszawaNo i właśnie tak się wszystko zaczęło – od niesłyszanych wcześniej dźwięków. Nie znam się na takich urządzeniach, więc nawet nie przeszło mi przez myśl do mojego ekspresu zaglądać. Poza tym mam świadomość tego, że mój ulubiony ekspres ma już ponad pięć lat, więc pomyślałem, że ma prawo w końcu zaprotestować. Oczywiście dopowiem, że czyszczony był na bieżąco zgodnie z zaleceniami producenta. Przynajmniej raz na kwartał rozkładałem go na najmniejsze części zgodnie z instrukcją i wszystko dokładnie czyściłem. Dlatego też dziwne dźwięki tak bardzo mnie zaniepokoiły. Poszukałem książki serwisowej do mojego ekspresu Saeco profesjonalny serwis Warszawa był w niej zarekomendowany do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Szybko skontaktowałem się z serwisową infolinią i powiedziałem im co się dzieje. Od razu mnie uspokoili, że to tylko kwestia regeneracji kilku części, które po tylu latach uległy po prostu najzwyklejszej w świecie eksploatacji. Z serwisu przysłano do mnie po ekspres kuriera. Wysłałem go do serwisu w poniedziałek, zaraz po weekendzie, w trakcie którego zasłyszałem te dziwne dźwięki. No i teraz przejdę do meritum i opiszę skąd ten mój zachwyt nad tym akurat serwisem. W czwartek kurier dostarczył mi naprawiony ekspres. Jakby tego było mało to serwis całą regenerację ekspresu wykonał nieodpłatnie w ramach podziękowania za to, że korzystam z produktu marki Saeco. No i to się nazywa podejście do klienta. Jeśli miałbym kupić sobie nowy ekspres to na pewno będzie to urządzenie tego samego producenta.

Biorąc pod uwagę, że ekspres wysłałem do serwisu w poniedziałek a w czwartek był już z powrotem to znaczy, że w serwisie był raptem dwa dni. No bo pozostałe dwa dni trwała podróż kurierem. Zatem czas realizacji prac był błyskawiczny. Co więcej – nie zapłaciłem za ich pracę ani grosza. To budzi mój największy podziw, bo oznacza to, że firma dba o swoich klientów nawet wiele lat po sprzedaniu im swojego produktu. A to już naprawdę potrafi zrobić wrażenie na każdym.